onsdag 28. juli 2010

Tilbake til hverdagen igjen

o
Ja så er de fleste i vår lille familie i gang igjen med hverdagen, etter en kjempefin ferie ♥
o
Ferien i år har vi tilbragt i Danmark, på Beitostølen og litt her hjemme - variert og koselig sammen med flotte mennesker ♥
o
Lillesøster er i gang i barnehagen, og jeg og mannen har begynt å jobbe. Storesøster derimot er på leir, og er langt unna oss. Hun reiste på søndag, og vi skal hente henne på fredag. Hun storkoser seg sammen med de andre barna og voksne, så for henne er det en fantastisk måte å avslutte ferien på. For mor er det veldig rart å ikke ha den "lille jenta si" i nærheten. Samtidig veldig godt å se at hun finner seg til rette og koser seg sammen med de andre.
o
Bildet i dette innlegget er tatt nå i ettermiddag, jeg har unnet meg en nydelig bukett med Norske roser - de er utrolig flotte synes jeg og lukter vidunderlig. Noe må man jo ha som en påskjønnelse når "alle" andre har ferie ;)
o
Tusen takk for alle de koselige gratulasjonene i det forrige innlegget mitt!
oo
Håper du har det bra der du er, enten du har ferie eller er på jobb! - Nå bærer det avsted på spinning med meg ☻ Ha en super kveld!
o
Klem fra Livy

1 kommentar:

Lene sa...

Allid deilig å komme inn i rutiner igjen etter ferie. Nydelige roser.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...